Účastnice zájezdu

Pěkné nedělní ráno všem,

Omlouvám se všem, kdo týden vyhlíželi slibovaný report z Chorvatska a cheesecake "co dům dal". Konečně mám chvíli klid (můj drahý spí, jelikož přišel v 5 ráno a kocouři se vesele vraždí vedle v pokoji - ach ta idyla domácí pohody....) a tak vzhůru do toho :)

Abych vás uvedla do situace - rozhodli jsme se vyrazit s mým drahým, kolegyní z práce (ahoj Markét :) ) a její kamarádkou Kamilou autem do Chorvatska. Po dloooouhém vybírání a přebírání na Airbnb jsme se rozhodli pro Mošc'eničku Dragu, což je rybářská vesnice nahoře na Istrii, pár kilometrů od Slovinských hranic. Vyrazili jsme v pátek odpoledne a po cestě se stavili ve Vídni (nikdy předtím jsem tam nebyla- ostuda, já vím). Tam jsme se prošli, dali si výborné gelato od itala, který byl zjevně potěšen mojí lámanou italštinou (joo, umím i poděkovat) a pak nás Tom vzal na úplně úžasnou pláž uvnitř města, neboli Sand in the city, což je plácek za hotelem Intercontinental, kde je na zemi písek a všude jsou bary. Jako fakt všude. A jsou tam lehátka, takže si dáte koktejl (doporučuju Coconut Kiss - nejlepší) a vyvalíte se :) Tam jsme tvrdli asi do půlnoci a pak vyrazili. Na cestu jsem udělala sendviče - jeden klasický caprese s balzamikovým glazem a druhý - a teď to přijde - s naším rodinným receptem Vepřové na worchesteru. Akorátže to nebylo vepřové, ale kuře a nebylo v celku, ale na male kousíčky. Nápad se ukázal geniálním, takže vás brzy čeká recept na blogu (bohužel jsem v tom spěchu nestihla zdokumentovat, ale mělo to fakt úspěch).

Nerada bych vás zahltila vypisováním každého dne, tak to shrnu. Chvíli svítilo sluníčko, chvíli pršelo. Když pršelo, jezdili jsme na výlety, nebo si četli nebo hráli žolíky (chytla jsem slušnou formu, je tu nějaký vyzyvatel?). Jinak jsme jedli a grilovali a odpočívali (všechno naplno :) ). I přes nepřízeň počasí to byla skvělá dovolená a vůbec se mi nechtělo zpět.

PS: k první večeři jsme dostali klasicky pečivo, ale místo másla nám dali olivový olej s tunou drceného česneku a bylinkama a to je teda bomba, takže to teď děláme doma pořád a na česneku opravdu nešetříme (přemýšlím že u nás dlouho nikdo nebyl na návštěvě...čím to asi bude :D)

Naše pláž první večer

Ligne na žaru...

...zmizely rychle

Spongebob a jeho kamarádi v trojobalu :)

První z mnoha veselých zmrzlin

Prší mi do müsli

Miluju fíky

Ale ten vetřelec mě trochu děsí

Fast food na pláži podle mého gusta

Pljeskavica s ajvarem v cheeseburgeru je neskutečně dobrá

Pljeskavica s ajvarem z grilu taky není k zahození :)

Vylezlo sluníčko - slavíme

Třetí den a obří absťák po dortu vyřešen kremšnitou

Zase jíme - překvapivě dobrou pizzu

Zatímco Tom chytal ryby

Kuchání

A tady jsou :)

Poslední večeře

Poslední vtipná zmrzlina

Tom se na základě hecu řítí do moře v trenclích a vyřvává u toho melodii z pobřežní hlídky, slušný zakončení :)

Na dovolené je nejhorší, že tak rychle uteče. Ale léto naštěstí ještě nekončí, tak vyražte odpoledne k vodě a nebo alespoň, jako já, na zmrzlinu (jsem asi poslední, kdo ještě nebyl v tom novém Angelatu na Újezdě, ale dneska mi neunikne).